tisdag 31 mars 2009

Dagen efter

Igår så var ju Gabriel med mig till jobbet.
Det gick jätte bra vi åkte buss först sen tog vi tåget en prommenad upp till jobbet inga problem var det. Sen så åt vi lunch efter det hade vi möte då tyckte gabriel det var inge kul det tråkigt ville ju leka med barnen. Vi gick tillbaka till kl 1 så kom barnen till fritids inga problem var det. Gabriel skötte sig kalas bra. Han till rättvis några barn som ej lyssnade på oss personal och när dom bråkade med varandra. Åt mellis gjorde vi också. Sen på sen em när de flesta börja gå hem så hände det något med Gabriel häning ville hem och inte konstigt det för när vi kom hem så hade han hög feber och kräktes. Kan var åksjukan som spelade in lite. Men nu har han bara feber jätte hör också. Så synd om min lilla kille.

Idag så åkte jag till jobbet David var hemm amed Gabriel. När jag kom hem så tog jag över så David kunde jobba lite och så åkte han och tränade. Jag och Gabriel låg i min säng och läste massor med böcker åt lite välling och sen vill han sova i sin säng. Så nu sover han hoppas han blir bra snart igen.
Hade tänkt att springa idag men hoppas över det ska köra ett pass i morgon istället passar på för när jag kommer in med tåget så får jag vänta på bussen minst 1 timme kan passa på träna då.

Men nu kväll blir det tidigt i säng är gansk trött själv och fryser lite konstig borde ej göra det men är väl för man är lite trött i kroppen och så.
Kolla lite på tv och slappa en stund sen ner i sängen och sova.

Önska er en trevlig kväll.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar