söndag 29 mars 2009

Kvällen kommen

Det har den gjort här hos i våran familj. Gabriel han sitter och tiitar på Spöket Laban och har precis ätit pannkaka till kvällsmat. Så snart är det dags att gå lägga sig 1 timme tidigare blir det för han hoppas det inte märks så mycket för i morgon. Så han inte vaknar för tidigt.

Igår så var vi i väg till Täby med buss. Med frimärksklubben inte för jag förstår mig på frimärken. men det finns säker något med det med som jag gillar skor och annan shoping.
Gabriel, Farmor och jag vi var på köpcentrum i Täby det var stor det vi hann inte med så många butiker det tog lite tid i en speciell butik. Handla nya kläder till Gabriel fick massor med nytt får se om jag kan lägga in bilder sen. Vart lite kläder till mig med. Hemfräden gick av vid 16,30 var hemma igen runt 19,00 så det var skönt att komma hem.
Vi åt lite och kollade på Robinsson men jag somnade som en stock hade ju bara sovit 2 timmar dagen innan. Så det var skönt att sova i natt.

Idag då vad har hänt här. David och gabriel åkte in till Mariakyrkan idag. David hade ljudet och gabriel skulle hjälpa Farfar.
Jag var hemma och städade hela huset det behövdes verkligen så smutsit det var. Men skönt när det är klart. Sen har jag tvättat och håller på med det än. Sen fick vi kaffebesök på em här av Mormor och Morfar Arne. Det var väl här ett par timmar tror jag. Sen när dom åkte hem så drog vi iväg på spring tur David ,Gabriel i vagnen och jag. Det var jobbigt idag men det gick ganska bra.
Jag har hunnit med massor idag och det känns så skönt att man gör det för imorgon är det dags att jobba igen. Gabriel ska få följa med mig till jobbet för dagis har sin planeringsdag så det är stängt då. men det ska nog gå bra det tror jag han ska ju åka buss och tåg med mig det kommer han att gilla :)
Jag får berätta mer imorgon hur det gick för oss under våran dag på jobbet.

Dags att gå och busa med Gabriel innan det är dags att sova.

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar