lördag 28 mars 2009

Mitt i natten

Japp det är ju det. Har jätte svårt att sova nu. Somnade framför tv sen när jag kröp ner till sängen så började det snurra ihuvudet vart var Fendi hade ju inte sett till han hela kvällen gick upp efter 1,5 timmer senare hittade han i källaren instängd måste ha smittit med D när han var ner med lite mat i frysen förut.
Då vart det bättre men sen så började jag gå genom dagen som varit i hel helt så har den varit riktigt bra tycker jag.

Hade öppningen pigg och glad tills en kollega kom till jobet och var på dårligt humör för en grej som hade hänt dagen innan som jag inte hade med att göra fast det tyckte väl denna person tills jag sa mitt tycke i det hela. Kan bli lite less när folk tror att de kan behandla sina kolleger som dom vill och tro att man ta det bara stå där och säga " ja visst" när man inte har gjort något fel eller har något med det som har hänt. Men denna person bad väl ursäkt på sitt vis till mig sen när jag hade sagt hur jag kände och att jag tyckte det var fel i de som hade sagt till mig. Men det stör mig än det kan ju bero på hur denna person sa det och vad den sa det var ju inga snälla saker tycker inte jag. Men som jag har förståt det så är denna kollega på alla och påvissar hur alla andra gör fel osv. Kan inte vara lätt för denna person att lägga ner så mycket tid på detta att hålla reda på alla och ha kontroll över allt. Hoppas det blir bättre snart och det rinner av mig. Har inte riktigt tid att sitta här och grubbla över såna saker ska ju "upp" snart kl 06,00 ska min klocka ringa vi ska åka i väg idag.
Så det kommer bli så skönt att komma ifrån och tänka på något annat. Så jag blir glad igen.
Men äsligt så känns det redan bättre skönt att skriva av sig. =)

Hoppas jag kan sova nu då.

Sänd mig en tanke.

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar