söndag 15 mars 2009

Nytt sovrum

Snart är vi klara med vårat sovrum det ska bli så skönt att få "flytta" in igen. D han håller på att fixa med våra golvlister. Sen är det bara taklister och sen så ska vi beställa dörrar och fixa hyller sen är det klart. Vi var och shopade lite på IKEA igår fick mycket bra saker med oss hem. Lite ramar och små plock som kan behövas men jag glömde bort att kolla på nya sänglampor. Sen gick vi på Ikanohuset men vart inget nytt i klädd väg eller skor men det vara när att jag köpte ett par skor igen, som sagt har redan köpt 4 par skor till våren men har varit sugen på köpa ett par stövlar får se om jag hittar några bra, vi ska snart åka till stockholm får kolla där ska införskaffa mig lite kläder iaf och till G ska också få lite kläder. Dags för det igen för våren är ju snart här få jag hoppas.


Idag så var jag ute och sprang min runda det var lite segt idag fick lite sämre tid också med 2 minuter. Så det är bara att kämpa på vidare måste få bättre tid till sommaren.
Nehe dags att fortsätta här hemma G vill lek lite nu så det bäst att göra det innan han blir tvär här =-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar