torsdag 26 mars 2009

Ett tag sen

Ojoj det var ett tag sen jag skrev. Det har varit fullt upp här hemma och på jobbet.
Det har inte varit så roligt kan jag säga det är tufft nu. Vi har svårt att veta vad vi ska göra och hur vi ska gå till väga. Men det har hänt mycket som är både tragiskt och väldigt jobbigt. Vi har kris möte igen idag får se vad som händer nu och vad vi ska ta oss till.

Annars då ju nu har jag byt fack efter mycket turer kan jag säga och så ringde jag idag till a-kassan och det var så smidigt ska få nya kassa kort skicka in mina papper på att jag har jobb och lite annat så var det klart helt chockad blir man. Vinden kanske blåser åt ett annat håll nu.=)

I måndags när jag skulle åka hem med tåget det brukar gå vid 17,30 men då skulle det inte gå förrän 19,04 hur kul var det då tur så kom det ett annat tåg som jag kunde åka med men vilken dag det var och så har det varit restan av veckan. får hoppas det blir bättre snart.

Idag har jag tänkt att träna har inte haft tid eller ork efter vad som har hänt men mitt tåg kommer vara försenat i dag med och då hinner jag ej med bussen så då passar jag på att gå och träna. Ska bli skönt att komma iväg och köra ut allt jag har i kroppen och själen.

Längtar till helgen får komma bort lite. Vi ska åka till Täby och jag ska shoppa lite bara. =)

nej nu är det dags att fixa det sista och lämna G på dagis sen be ge sig iväg till bussen sen till jobbet.

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar