onsdag 18 mars 2009

En solig dag

Det är ju det idag vad kan man mer säga. Det är så härligt jag blir piggare och gladare på ett härligt sätt.
Idag är det onsdag då ska jag träna puls/bas blir det. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg.
Imorgon hade jag tänkt att springa min runda när Der hem från jobbet hoppas han sen. Får se om jag får med mig grannen också.
Snart är det dags att gå till dagis och lämna killen och sen iväg till bussen och tåget dags att jobba em idag har stäning men det helt okej det.
Igår så öppnade jag då är man mer trött och seg på kvällen. Det är ju skönt också på ett sätt för jag hinner med vissa saker som jag inte hinner med när jag börjar så sent.

Snart är det helg så skönt men den är full med aktiviteter hela helgen. På lördag så ska vi träna först på fm sen så ska vi åka till Köping för gå på kalas och träffa D familj. På söndag så ska jag sjunga i kören sen efter det ska vi hem till min mor för att fira hennes man som fyllt år.
Så fullt upp är det hade väl också tänkt att hinna springa på söndag också men får se om det går.

Nu så sitter G och läser lite böcker här. Det är ju snart dags att fixa med det sitta innan vi går här ifrån..
Så bäst att göra det önska alla en trevlig dag i solen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar