måndag 16 mars 2009

Måndag..

snart är denna dag gjord kan man säga.
Idag så har jag jobbat eftermiddag hade stängning. det är ganska skönt med dessa dagar slipper gå upp så tidigt. För i morgon så är det jag som öppnar för barnen. Innan jag åkte med tåget så hann jag in och handlade lite nytt smink. Kan ju behöva det är så trött på det jag har kul att ha något nytt och frächt.

Vad annars har jag hunnit med kom hem ganska sent för jag var och sjön i kören nu på kvällen så var inte hemma förrän runt 8 tiden. Lga lite mat då och softa framför tv en stund.
Men snart sminka av mig göra mig "natt fin". krypa ner och sova ska ju upp kl 04,15 så jag hinner göra mig ordning inför jobbet. Imorgon så har vi ute dan hela dagen så bäst att klä sig varmt så man inte fryser för mycket.

Längtar lite till onsdag för då ska jag träna ett pass som är så bra.. Förra veckan så var det ett annat pass men det var också bra men inte lika bra som det son C kör så roligt är det..og om det dags att krypa ner till sängs nu..

Sov gott alla som finns där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar