söndag 24 januari 2010

Badat

Ja nu har gabriel badat klart. Nu får vi se vad han vill göra nu kan tänka mig leka spela lite spel och sen är det dags för lite lunch. Idag så åker han hem till David igen ojoj vad denna vecka har gått fort men så är det när man har det roligt.

Igår så träffade vi Anna det var mycket trevligt vi vra på stan och fikade. jag hittade en skjorta och jack till gabriel och jag fick ett nya leggins =)
Sen gick vi hemmår och här vart det pizzabak och vin till maten. gabriel fick mjölk i ett vin glas det tyckte han var nog roligt.
Sen var det lägg dags för pojken och så fick flickorna dricka lite mer vin och prata massa med skit och vi hade det riktigt trevligt och roligt. Tiden den sprang iväg..
Så dag är man lite små trött om jag får säga det får gå lägga mig lite tidigare ida..Nu ska jag jobba ett par dagar sen åker jag upp till sthlm igen. Får hoppas på att det blir en bra helg..=)

Nehe dags att mysa lite med sonen innan det dags att åka hem till sin far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar