måndag 18 januari 2010

Måndag!

NU är det en ny vecka med nya utmanningar. Som sagt nu är Gabriel hos mig och idag har vi redan hunnit gjort en grej. Nu ska vi börja pärla lite. Sen ner på stan och handla hem lite små saker som man kan behöva när man har barn :)

Jaha ska träna sen i em kl 16 tänkte jag be ge mig iväg och köra ett pass ska bli skönt att komma iväg och rör på mig känner att jag behöver det. Så kankse att faller på plats i huvudet oxå.
Är lite små förvirrad just nu men jag hoppas bara att det är en över gåpng bara och allt blir bra och allt löser sig. För jag vet vad jag känner och vill men ibland blir man ju osäkert oxå och det är väl inte konstigt. Men så kan alla känna tror jag, gör jag rätt vill jag detta och såvidare. men jag tror det kommer en lösning i framtiden. Ett steg i taget just nu och bara njuta av det som är.
Känna att allt blir bra och att det är rätt..=)
Hoppas jag inte krånglar till det i detta blogg inlägg men det blir väl i lite gåter kanske men så länge det inte ställer till det så blir det bra..=)

Nehe dags att hjälpa min son och skriver mer senare. Ville bara skriva av mig lite.

Kram på er där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar