fredag 22 januari 2010

Fredag morgon!

Jaha då har det blivit fredag morgon. Snacka om denna vecka har gått fort.Snart åker Gabriel hem till sin far igen och mamma blir ensam ivecka igen. Men men ska inte klaga åker till sthlm igen på torsdag och kommer hem på lördag. Vi ska gå på bio och äta ute ska bli mysigt får jag hoppas på..men men det kan ju vara så att...eller nej jag vet inte eller..Hm ska väl inte tänka så mycket bara låta det vara bara eller??? Den stora fråga. jajaja sluta nu hm så är man där igen.

livet är inte lätt alla gånger och det är inte lätt att förstå sig på vad man ska göra och inte göra..Bästa är ju om alla kort läggs på bordet då vet man hur det ligger till eller är det ett test men då kan jag säga det funkar men det sluter mig oxå..Stänger vi allt och går min väg tänker inte ta sånt va ärlig säg som det är istället än bara säga saker som inte stämmer.
men om allt detta är ett test sluta med det då och låt det vara. varför gör så det både gör än ledsen och sårad..jag vet inte om det når fram..jaja ska ej komma dit igen

hmm suck på dig maria försök börja leva livet igen
njut av det..

Vill passa på tack farmor som kom i nöden imorse ochKestin som byte av min farmor under dag och mamma oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar