söndag 17 januari 2010

Hemma igen!

Jaha då är man hemma igen efter en helg i sthlm. Vad ska jag skriva om detta då??
Hmm funderar....
Det har varit en mycket mysig helg och trivsam oxå vill jag säga..
Eller vad säger du???
Det har varit väldigt lugnt och inte har maria shoppat heller något det är ju bra gjort av henne..
Trivs riktigt bra i sällskapet och mår så bra av det..

Jaha vad mer kan jag tala om. Det finns massor som jag vill skriva men vet ej hur jag ska kunna göra det eller hur jag ska kunna skriva det i ord så det inte blir fel. Ibland önskar jag att allt skulle vara så enkelt och bara få njuta av det man har. Inte vara så ja vad ska man säga...
eh det är väl bara en sån kväll bara. man får tänka tillbaka och njuta av just dessa små ögonblick som har eller har haft så blir allt mycket bättre.
Förstår om jag tala oklart men hur ska jag....
ja hur..säg mig det hur...
vet bara att jag miss you baby...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar