lördag 16 januari 2010

Lördag kväll

Jupp nu har det blivit lördag kväll redan. Igår så åkte jag upp till sthlm och hälsar på P+O. Vi gick på stan typ hela dagen igår och åt en lunch. Sen åkte vi vidare och kom fram vid 17 tiden typ. Jag var helt slut i går så jag somnade på soffan en stund =) så kan det bli ibland.
Min lillprins ringde mig igår oxå så härligt att få höra hans röst. Saknar han riktigt mycket juat nu. Men imorgon kväll så kommer han hem till sin mamma igen =) me like that ska bli så mysigt..

Jaha idag så har vi varit ute typ hela dagen på lång prommenad och delade på en lunch. Just nu så baka vi pizza till kvällen..Ska bli gott. Tjejerna har haft ljusparty och ska dricka vin nu och sen blir det ut gång. Hoppas dom får en bra kväll med alla "puckon" som ska vara jobbiga.
Hahahah så kan det vara i livet.

Visst ja min far ringde igår det var ju ett tag sen vi pratade med varandra så det var ju trevligt att höra i från han. Vi ska ju åka i väg här fram över och hälsa på min " bror". Får väl se hur det går.

Jupp hemfärd i morgon som gäller får se vad som händer i framtiden..???
Det är ju den stora frågan just nu..
Hmm mycket som händer nästa vecka + massa annat som kommer att ske..Åter kommer mer om detta när jag vet mer vad som händer.

Nej nu ska jag åter gå här och vara lite trevlig ville bara vissa att jag lever än.
Hörs i morgon igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar