fredag 22 januari 2010

Svårt

Det var svårt att logga in idag hmmm något galet kanske.
Jajaj nu är jag inne iaf..Idag är det fredag och har tvättstugan inge kul men lika bra att passa på vet ju inte när jag kan tvätta nästa gång så jag har från 12-21 idag så skönt kan tvätt upp allt då slipper det ligga massor till nästa gång.

Vad händer annars idag.mm ju ska hämta ut mitt körkort som har kommit så skönt sen handla lite mat. Ska försöka hinna med och träffa tjejerna och ta en fika. Får se om det blir så =)
Håller på med lite lunch till Gabriel och mig Fisk och potatis står det på menyn. :)
Mums är så gott..

Ja annars så vet jag inte riktigt vad som händer idag får se om.... ja precis om...
skit samma men då vet jag vart det faller åt vilket håll så det kan ju oxå vara skönt att vet slippa detta och kan bara få vara lite. Slippa allt tänk..Huvudet tar ju stryk på allt detta kan jag säga..=)

Nehe lite upp var det dags att fortsätta här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar