torsdag 14 januari 2010

Dagen!

Ojoj vilken dag det har varit..Vaknade med ett ryck kl 9,50 skulle iväg kl 10,00 så fick tok bråttom..Men det gick bra hann dit jag skulle..=)

Sen har jag städat hela lgh så nu är den fin igen så skönt när det är fint och rent tycker jag. sen har jag varit ochhandla mat inför nästa vecka tills Gabriel ska komma till mig saknar han så himla mycket..Men idag så ringde han till mig så nu kanjag sova i natt. mamma hjärtat har lugnat sig.

Sen var jag ner på stan och hämtade ut mitt paket som har kommit och sen träffade jag Håkan för en fika tog en sallad och vatten och han tog kaffe och massor med goda kakor..Men jag fick snällt titta på..=)
sen följde han med mig hem för att hjälpa mig med att koppla in var lite osäker på om jag skulle göra rätt men det gick bra så stolt över mig själv igen..=)

I morgon så åker jag till stora staden och är borta hela helgen ska bli kul och skönt att komma iväg lite. Hoppas på en toppe helg nu..=)

Tjejer jag lovar jag hör av mig till er..=)
Åter gå nu till tv och packa lite..

Hörs i morgon igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar