tisdag 19 januari 2010

Oj vilken dag

Idag är en bra dag. har haft min uppkörning idag och klarade mig så himla skönt. Nu har jag mitt körkort hurra.=)))

Me like that. Sen fick jag ett bra beslut från försäkringskassan oxå. Så det känns himla bra.
Idag har Farmor varit här och hjälpt mig med Gabriel när jag hde min upp körning sen så harvi varit på stan och handlat lite grejer på apoteket. Maria mår ej bra idag. har nog feber och har haft det sen igår kväll :( inge kul vill ej vara sjuk..
Sen var vi på MC och käkade lite träffade maria och oscar där oxå. Så barne vart ju glada att se varandra..
Anna kom förbi oxå en stund får se om vi ses ikväll oxå ska ju i väg till VV och se hur denna vecka har gått..Hoppas på lite minus iaf..=)

Så ser dagen ut än så länge..Ska åter gå här med Gabriel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar